niedziela, 6 maja 2012

Tym razem nie będzie to rogatywka, ale...

Bluza typu safari

Właśnie rozpocząłem prace nad moją pierwszą w życiu bluzą. Jako że dostałem zamówienie od kumpla mam trochę więcej czasu na przygotowania i dumania nad wykrojem i ewentualnymi poprawkami. 

Jak na razie udało mi się wyliczyć wzory i wyrysować przód oraz tył bluzy. Nad rękawami będę pracował jutro. Nigdy tego nie robiłem, nawet w szkole, więc przejdę niejako chrzest bojowy jeżeli o to chodzi :) To jeszcze jako tako jednak rozumiem, ale prawdziwe rozpoznanie bojem będzie, gdy zabiorę się za wyliczanie i robienie kołnierza (sick&damn).  Który w sumie jeżeli chodzi o wzory wygląda w miarę prosto ;p

Bluza będzie miała ok 4 kieszeni zapinanych na guziki, sama też będzie zapinana na guziki. Wykonana będzie z materiału... a z resztą pokażę wam to innym razem :)

Generalnie to wszystko wygląda mniej więcej tak (przygotowania):




Mam nadzieję, że podołam wyzwaniu i kolejne bluzy, kurtki, czy koszulki to będzie już pestka :)

1 komentarz:

  1. Wierzę, że podołasz wyzwaniu :) początki są zawsze najtrudniejsze, wiem, co mówię. Jeszcze wczoraj rano ręce mi się trzęsły na myśl o wszywaniu zamka do spódnicy, a dziś mogę śmiało powiedzieć, że kolejna (uszyłam dwie) nie sprawiłaby mi większych problemów. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń