wtorek, 26 czerwca 2012

Polar wojskowy (przeróbka)

Dzisiaj po pracy pojechałem prosto do pewnego marketu i kupiłem najnormalniszy polar zapinany na zamek błyskawiczny. Przed tym należałoby wspomnieć że bardzo chciałem mieć i nosić polar jaki posiada obecnie nasze wojsko. Niestety te bluzy do najtańszych nie należą. Postanowiłem więc samemu wykonać taki polar dla siebie. Spędziłem przy nim całą końcówkę dnia a i tak nie skończyłem go do końca. Jednak większość roboty zrobiłem i zostało mi tylko zrobić dół bluzy ze ściągaczem no i ewentualnie rękawy, ale to nie koniecznie.

Tak oto dość tanim kosztem udało mi się spełnić moje małe marzenie :) Niestety nie należało to do najprostszych przeróbek ponieważ miałem masę prucia, no i później wyciąć dodatkowe elementy, a na koniec zszyć całość. Jest w nim masę niedociągnięć, ale jednak i tak bardzo go polubiłem i na pewno będę go nosił. Oto kilka zdjęć:

 Jak wam się podoba? :)

1 komentarz: