środa, 11 czerwca 2014

Rogatywka "Pantera"

Witam,

Dostaję ostatnio od was dużo maili z zapytaniem o rogatywkę w kamuflażu "Pantera" wz. 93. Jednak z przykrością muszę oznajmić, że w tym momencie nie mam możliwości jej wykonania. Jest mi z tego powodu bardzo przykro, bo wiem że jest nią bardzo duże zainteresowanie.

Sam kiedyś chciałem mieć własną i dopiąłem swego kupując na jednych targach rekonstrukcyjnych pewien egzemplarz. Jednak wykonanie mnie nie powalało i postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce. Teraz już wiem jak ją wykonać. Postaram się ogarnąć i może gdy czas pozwoli wykonam kilka sztuk dla was :)

Także, odwiedzajcie mojego bloga, bo może za jakiś czas rogatywka ponownie stanie się głównym tematem tego bloga, tak jak to było w założeniu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz